Min viktresa!

söndag 27 januari 2013

Lördagens shoppingtur!

Vi började dagen tidigt (eller relativt tidigt) med frukost och sen åkte vi till Linköping för SHOPPING (dock köpte jag bara två saker men Janne shoppade desto mer). Jag beställde ny mobil i fredags så det får väl räknas in i helgshoppingen....









 
















Första stoppet blev på NetOnNet där Janne köpte ny laptop eftersom hans gamla har ett trasigt nätverkskort...















Sen blev det ett mellis på vägen till Återvinningen i Hackefors.















Där brukar vi alltid hitta nått men varken Janne eller jag köpte något!















Efter Återvinningen åkte vi till Hjärta till Hjärta där Janne köpte lite smått.















Nästa stopp blev Erikshjälpen där Janne köpte lite mer smått och jag fick tag på ett par svarta byxor.















Sen styrde vi vägen in till centrum i Linköping där vi åt supergod mat på Gränden Café och Kök.















Därefter fick Kjell och Company besök där Janne shoppade ännu mer..
Vi tog en sväng genom centrum och på väg till bilen stannade vi till på Myrorna där jag köpte en pullover och Janne ännu mer smått..
















Hemma igen var vi rätt trötta, vi lagade mat och åt sen gjorde vi inte så mycket mer..

Utsikten från vardagsrummet hemma hos oss!













Idag har jag gjort en kesokaka att ta med till mormor. Hon fyller imorgon så vi ska nog ta en tur dit idag och sen inte mycket mer.

Ha en bra bra söndag alla!

Kram
//Åsa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar