Min viktresa!

söndag 27 januari 2013

Söndag!

Har haft en skön söndag med gott fika och god mat.

Lagade till en fläskfile med grekisk smak och det var supergott!





























På dagen var vi hos mormor som fyller 89 år imorgon, jag gjorde en kesokaka och tog med mig och hos henne fick vi smörgåstårta som tyvärr inte var så god men vi hade ju trevligt ändå!

Jag fick med mig mormors löpband hem eftersom hon inte kan/orkar använda det längre, hon sa för flera månader sen att jag fick ta hem löpbandet men det passade inte innan att få hem det. Var ju tvungen att testa det också så det blev ett litet test men som sagt, nu finns det ingen återvändo.




















Nu blir det en kopp kaffe sen är det dags att plocka ihop inför en jobbvecka, Janne sitter och pillar på sin nya dator.



















Må väl och ha det bra!
Kram
//Åsa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar