Min viktresa!

fredag 25 januari 2013

800 dagar!

Idag är det 800 dagar sen jag gjorde min Gastric Bypass!
Tiden går fort och jag mår bättre än någonsin.















Ganska exakt så här dags den 17/11 2010 kom jag upp till uppvaket efter operationen. Mådde urkasst första dagen men sen blev det bara bättre och bättre.
Så här såg jag ut någon timme innan operationen, HAHA!


















Ryggen är lite bättre nu och igår kände jag äntligen att jag kunde gå hem från bussen, dock i långsamt tempo men det blev lite motion i allafall.


















Nu är jag ledig till måndag kl 08:15 och Jan är hemma så vi ska nog hitta på nått kul i morgon, kanske en tur till Linköping och fika hos hans syssling med familj och så lite loppisar. Idag blir det ev en tur ner på stan (kanske en lite promenad dit)

Nu ska jag nog lägga lite färg i håret och sätta på lite mer kaffe.

Ha en bra helg och var rädda om er!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar