Min viktresa!

fredag 18 januari 2013

Hänt sen sist i bilder!

En julkalender vinst:
Xlash, Xbrow och Xsmile.
Kycklinglever.
Fiskgratäng!
Köttfärslimpa med oliver och fetaost.
Kyckling med paprika, lök och oliver.
Kesokaka med saffran, cashewnötter och proteinpulver.
Röd linspaj.


Röd linspaj.
Motion.



 Jag firar jul hos svåger Björn och Nellie.

Fortfarande julfirande.
Julklappar.
Julmat.
Julmat igen.
Havrescones.
Jag firar nyår.
Sommarstugan i vinterskrud.













Det var lite av vad som hänt sen senast.
Jag jobbar som vanligt dock med ändrade öppettider och varannan helg.

På måndag startar Heas utmaning som jag gått med i, lite mer motion och mindre godsaker (har dock gjort en banankaka med choklad och valnötter nu).
Vill du hänga på så klicka på länken nedan:
http://hea71.bloggplatsen.se/2012/12/27/9211121-nu-ar-det-dax-att-borja-fundera-pa-minuter-vikt-osv-utmaningen/

Nu ska jag äta lite linspaj och ta det lugnt eftersom det är jobblördag imorgon.
Ha det gott!

Kra
//Åsa

1 kommentar:

  1. Tack :-)
    Jag hoppas att lusten att blogga kommer stanna för just nu har jag hur mycket energi och blogglust som helst.

    SvaraRadera