Min viktresa!

fredag 28 september 2012

Bilder!

Japp, nu har jag inte varit aktiv på ett tag igen men den här gången beror det på flytt och att bredbandet inte  funkade direkt.
Men nu är jag "back on track" igen.
Idag har jag tagit lite sovmorgon och det känns bra.

Som sagt så var Aftonbladets Wellnesstidning i Vadstena och gjorde en artikel om mig och detta blev reslutatet:
http://dl.dropbox.com/u/108188219/jag.pdf

o här kommer lite bilder som jag tagit i september:





















o så kommer en liten bildkavalkad på vad som hänt sen sist, bilder på hemmet kommer lite senare.
Presentkort på IKEA kunde inte varit bättre till mitt och Jans första gemensamma hem!
Köpte denna klockan för presentkorten på Ur o Penn.
http://uropenn.se/product/8943/

Fläskfilé med stekta färska champinjoner och Arlas creme fraiche med svampsmak.. Mumsigt gott!
 40-åringen öppnar paket!
 Väntar på gästerna till födelsedagskalaset!
 Present från min kollega Adrian.















Nu är det snart dags att fara till jobbet!

Gläds åt livet, för det gör jag och jag trivs underbart i Motala!
//Åsa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar