Min viktresa!

lördag 29 september 2012

Mätt och belåten!

Idag har jag jobbat 10-14 med bästa Hjördis.
Jan hämtade mig på jobbet och då åkte vi direkt till sommarstugan och packade ner lite böcker. Innan vi lämnade skogen åt vi piroger och så hämtade vi en pelargon som jag fått av en vän till Jan och hans bror.

Väl hemma tog vi det lugnt, lagade mat som idag blev kycklingfilé som var panerat med tacochips, potatis, citronsås och gul paprika. Till efterrätt åt vi nyss kanelpaj och det var första gången jag gjorde den...o så himla gott... Dock lite för söt för min mage men en liten bit kunde jag unna mig (Jan får ju äta mer men det tror jag han inte har någon emot..)

Enkel att göra och med ingredienser man ofta har hemma.















Nu blir det en dusch innan lite Wordfeud och Ruzzle. Imorgon en ledig dag med besök på det nyöppnade Rusta innan det är dags för Jan att åka ner till jobblägenheten igen!

Må väl!
Kram
//Åsa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar