Min viktresa!

måndag 19 december 2011

Jag är med och tävlar!



HiiLen som bloggar på Veckorevyn har jultävling och detta kan du vinna:
Läppenna – ”Naked Liner”, en läppenna med underbar nude färg.
Läppstift – ”Double Spin” från ”Glitter & Ice” kollektionen
Lipgloss – PLUSHGLASS som stimulerar läpparna och gör dem större, färgen är: ”Bubble tea” – Lovely!
Ögonskugga – Med världens finaste lila färg, ”Semi Precious” heter den.

Skulle vara superskoj att vinna nu när jag börjat använda lite mer smink och vågar testa lite mer. Kanske kan man lära sig på äldre dar! ;)
Just ögonskuggan är jag sugen på, den är så läcker!

Ta chansen du också!

Kram
//Åsa

4 kommentarer:

  1. Tittar bara in för att önska God Jul! Kram

    SvaraRadera
  2. God fortsättning:)
    Hoppas du fått en underbar jul
    Ta hand om dig,kramizar

    SvaraRadera
  3. Hej Åsa!
    Vill bara titta in och säga att jag är imponerad av dig!! Strunta i tråkiga kommentarer (såg ditt förra inlägg). Känn dig stolt över den prestation du gjort!!!
    Stor kram!
    Catarina (catten66)

    SvaraRadera
  4. Hejsan:)

    Nu startar en ny utmaning.
    Mån den 2 Jan till 26 mars,alltså 12 veckor.
    Hänger du med?
    Har du flera i din närhet som kanske vill gå ner i vikt ,eller kanske bara komma igång med en träning..Säg till dem att kika in och anmäla sig.
    Det är alltid lättare att vara flera som kämpar tillsammans !
    Titta in på min blogg hur den går till och är det något du undrar hojta till
    **Mass utskick**
    Kramizar

    SvaraRadera