Min viktresa!

lördag 17 december 2011

Vinst och månadsdag!


Här kommer bild på jumpern jag vann på en julkalender på Facebook, så himla fin och perfekt i storlek. Byxorna är också nya, jag köpte dom på Lindex i söndags och de är i stl 40! Jag provade stl 38 också men de var lite för tajta över vaden men annars satt de bra.

Eftersom det är den 17:de idag så har jag även mätt och vägt mig men eftersom jag fått höra att jag är "så jävla ytlig och bara skriver om min vikt på facebook" så kommer jag inte att skriva ner alla mått utan bara konstatera att vikten är +0,8 kg sen förra månaden men måtten är -4 cm.

Idag har jag sett på hockey och snart är det skidskytte som jag funderar att se på, efteråt får det bli släktforskning för hela slanten eftersom det är speciellt 1 antavla som ska vara färdig till jul och jag har lite kvar på den.



Så det var allt för mig idag!
På återseende!

Kram
//Åsa

3 kommentarer:

  1. Bry dej inte om dylika kommentarer! Troligen bara någon som är avis på dej.... Jag tycker inte att det är ytligt utan intressant och imponerande att se resultatet av ditt slit. Gläds med dig! /Annelie

    SvaraRadera
  2. ytlig???
    Är de sjuka eller?
    Avundsjuka om inte..så elakt av människor på din facebook som tycker detta...
    De vet väl vad du gått igenom för resa och borde stötta dig i massor..förstår inte alls..usch för energisugande personer..bort med dem..sånt behöver du inte
    Ta hand om dig..och tröjan är jätte fin på en snygg tjej:)
    Grattis till vinsten och kämpa vidare mot det som du vill:)!!
    Kramizar

    SvaraRadera
  3. Vad fin du är!! Grattis till vinsten =)

    SvaraRadera