Min viktresa!

fredag 23 september 2011

Glad överraskning, Motion och Shopping!

Blev väckt av telefon imorse, det var en kollega som erbjöd sig att jobba åt mig idag. Jag skulle ju egentligen varit ledig men så blev jag inkallad för att vi var så få. Jag var helt inställd på att jobba så därför blev jag extra glad att jag slapp..

Jag passade på att gå långpromenad istället.
På vägen runt stan var jag på Apoteket, Hämtade paket från HM, handlade lite matvaror och så solade jag på MEDDO också.
En ordentlig runda blev det i alla fall.

Packade upp kläderna och här ser ni några, tights, kjol, linne och cardigan. Köpte även ett vitt linne, svarta tights och 2 st tunna långärmade jumprar som man kan ha under västar eller ärmlösa klänningar.
Så nu måste jag bara hitta passande skor till mina kjolar och klänningar.

I eftermiddag har jag haft lite strul med magen, magknip, diarré och illamående, hoppas verkligen inte det blir nått mer än vad det är nu. Imorgon bär det iväg till Falköping med svärföräldrarna och på söndag ska vi nog till Mariebergs köpcentra.

Nu ska jag förbereda lite mat jag ska ha med mig.

Önskar alla en skön helg!
Kram
//Åsa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar