Min viktresa!

lördag 24 september 2011

En tur till Falköping!

Idag for Teddy och jag till Falköping tillsammans med hans föräldrar.
Vi åkte hemifrån redan kl halv 7 imorse.

Det var Falbygdens ost som var målet och så ville jag till Rabalders outlet.
Det blev shopping på båda ställena.
På ostbutiken köpte vi:
* Lösviktste "Vägen till Månen"
* Dinkelknäcke
* Skinkchips
* Rotsakschips
* Anton Bergs choklad (Teddys färdkost)
* Viking ost (Svecia, stark)
* Morfars brännvinskryddade ost (stark)
* Parmesanost
* Körsbärsost (mjukost)
* Körsbärssaft
Svärföräldrarna väntar på att butiken ska öppna!
Min outfit för dagen!
Teddys och mitt fika, jag tog kaffe och en tranbärsskorpa!
Teddy!
Min nya fina klänning från Rabalder.

Nu blir det att ta det lugnt, det känns att man åkt 45 mil idag.

Må väl!
Kram
//Åsa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar