Min viktresa!

torsdag 9 juni 2011

Händelserikt på jobbet och inte!

Just nu sitter jag nere på Borghamns bibliotek. det är en filial till vårt huvudbibliotek och ligger ca 1,5 mil från Vadstena. Jag har varit här snart 2 och en halv timma och det har varit 7 besökare... Heja! Här kommer bilder på Borghamns jättebibliotek:
Barn och ungdomsavdelningen.
Fackböcker för vuxna.
Romaner för vuxna.
Så här har jag sett ut idag:
Inviger min nya top från Ullared.
och det här har jag ätit idag:
Fiskgratäng.

Såg att smultronen i trädgården hemma har börjat komma och detta är det första, kommer bli gott till frukostmüslin i sommar.


I tisdags var det jobbigt på jobbet. När vi skulle stänga kl 19 så var en av toaletterna upptagen och låst men vi fick ingen kontakt med personen på insidan. Vi ringde chefen som kom dit och öppnade och sen fick vi ringa ambulans och hålla på... Mycket jobbigt. Personen mådde inte bra och tuppade av flera gånger innan ambulansen kom och var inte kontaktbar hela tiden. Hoppas allt gick bra och att det var första och sista gången det hände.

Nu ska jag fortsätta läsa innan det är dags att äta igen, åskar och regnar gör det och jag är ensam i byggnaden... Härligt!

Kram
//Åsa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar