Min viktresa!

lördag 11 juni 2011

Studentfest!

Grattis Andreas till studenten!

Igår firade vi Andreas student hemma hos Lasse och Malin. Vi hade det supertrevligt och det bjöds både på god mat och god dryck. (Lite för mycket dryck för mig så jag är inte det minsta piggelin idag)
Andreas häller upp skumpa!
Chatrine och Lasse (Andreas föräldrar)
Kim och Jeppe
Britt-Marie, Kim och Annika
Lasse och Malin, värdfolket
Elin och Tom
Andreas studentskylt
Bröderna Andersson, Tom och Andreas
Tobias
Lasse och sönerna.
o så jag

Dagen är lugn,har legat i sängen till o från och kommer snart lägga mig en stund till.

Vägde mig i morse och har nu kommit ner under 90 kilo, jag väger 88,6 kg. Superglad!

Ha det gott och snåla på alkohol!
Kram
//Åsa

1 kommentar:

  1. Grattis till under 90 :-)

    Ser ut att ha varit en rolig fest och du var(är)superfin!

    Kram

    SvaraRadera