Min viktresa!

måndag 2 augusti 2010

Massage och släktforskning!

Idag sov jag länge även fast det inte kändes så när jag vaknade. Jag trodde klockan var ungefär vid 9 men den var kvart i 11. Ojj då..

Gjorde inte så mycket innan det var dags för massage kl 16. Njöt som bara den och somnade nästan. Hoppas nacke och axlar håller sig bra tills nästa massage. Jag brukar gå cirka varannan vecka men på sommaren är det lite svårt att få ihop det.

Handlade lite efter massagen och framme vid kassan fick jag en plötslig impuls av att köpa en Trisslott, jag brukar inte köpa lotter men just då var det bara så. Så jag köpte en lott och vann 75 kr.

På vägen hem fick jag sällskap av söta Lena Söderström, vi pratade släktforskning hela vägen och sen fikade vi lite här hemma innan vi satte oss vid datorn och fortsatte med släktforskningen.. Vad skönt det är när ens vänner har samma intressen som en själv.
Vi pratade om att ev åka till Stockholm nästa vecka, det blir roligt.

Nu har jag precis ätit, snart blir det en dusch för att tvätta bort massageoljan som sitter i håret.

Ha det gott!
Kram
//Åsa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar