Min viktresa!

fredag 6 augusti 2010

Nöff Nöff!

I tisdags var Teddy och jag i Gränna och köpte polkagrisar. Jag köpte polkagrisar med smak av ingefära och äckligare har jag inte smakat... Tyvärr...
Vi stannade inte i Gränna eftersom det var så otroligt mycket folk och så ville Teddy köra bil också.
Vi åkte gamla vägen mellan Ödeshög och Gränna, den är ju så otroligt fin. Vi undviker stora vägar så mycket som det går.
Och så får man ju se så mycket......


Givetvis stannade vi till vid en kyrka, den här gången blev det Linderås kyrka.



I onsdags var det dags för nostalgi här nere i Vadstena, vid slottet.
Teddy och jag åkte ner tidigt och hade med oss både kaffe, äggmackor och en god bok.
Jag håller fortfarande på med Svärdet och spiran, boken är superbra men dels är den så tjock (1077 sidor) och dels är det svårt att hitta nån bra plats att läsa den. I sängen är lite besvärligt. Har suttit ute idag i solen och läst den lite. Har även lyssnat på ljudbok idag, se inlägget ovanför.
Polisen bötfällde en man som körde MC utan hjälm och f*n vad han blev förbannad, han t.o.m svor åt polisen... (jag tog även kort på gubben som fick böter men ville inte lägga ut bilden)

Igår, torsdag, gjorde vi inte mycket. Det var en lite sämre dag för mig, idag är det lite bättre men jag är trött. Skulle in på Forever Young i Bergs slussar men har inte bestämt mig än om jag ska med eller inte. Ska hem till mamma sen och ta in deras post eftersom dom är på bröllop i Stockholm över helgen.
Nu ska jag läsa lite på viktop-sidan och bara ta det lugnt. Hoppas på lite massage senare eftersom jag är ganska stel i nacken.
Njuta av semestern ska jag också göra.
Må väl och ta vara på livet!
Kram
//Åsa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar