Min viktresa!

torsdag 19 augusti 2010

Dagen efter...

Så här dagen efter gruppmötet känner jag mig jättelåg...

Överläkaren visade bildspel på teamet runt operationen, han visade bild på magsäcken och förklarade hur operationen går till sen sa han att vi själva får googla och gärna prata med personer som gjort operation för att få mer kött på benen.... Vaddå tänkte jag, jag har ju inte gjort nått annat sen min remiss gick iväg.... Sitter det verkligen personer på ett gruppmöte och inte vet vilken operation eller vad/hur den görs???

Känns som jag aldrig kommer få min operation. Har ingen lust att vänta 1 år till nästa möte men jag har samtidigt ingen möjlighet att bekosta en operation själv som det är just nu.

Jag ska maila till kirurgen på måndag och säga att jag vill bli flyttad till annan vårdgivare så får jag se vad som händer.Är inte alls på humör, inte nog med att mötet var en besvikelse, jag fick mens igår, jag fick en räkning som jag betalat 2 ggr tidigare men som inte registrerats hos företaget....

Men men nu är jag på jobbet och det är tur att jag trivs med mina arbetsuppgifter. Hemma är det lite bättre också efter en nedgång med äkta maken..
Det har gått så långt att jag inte ens längtar till Bulgarienresan utan vill bara vara hemma och längtar till kvällen när jag får somna från allt... Lite bättre nu dock...

Tack alla som orkar läsa mitt dravel!

Många varma kramar
//Åsa

1 kommentar:

  1. Hej Åsa!

    Just denna väntan fick mig att söka privatvård. Efter kontakt med Sofiahemmet i Stockholm tog det bara 1 månad innan jag fick operationstid. Visst det kostade en del, men det var det värt.
    Önskar dig lycka till.

    SvaraRadera