Min viktresa!

måndag 8 mars 2010

Måndag igen!

Äntligen måndag, tycker det är skönt att komma igång med veckan och inte ligga och sova hela dagarna. Underbart härligt väder är det ju också. Vaknade med en elak streckning i halsen och nacken men inte ens det kan hindra mitt humör idag.

Idag har jag skickat ut krav till slarviga låntagare (som jag gör varje måndag). Nu har jag precis avslutat ett pass i lånedisken och klockan 18:30 startar släktforskningscirkeln som jag är ledare för. Det blir en lång dag men det gör inte så mycket.

Igår såg Teddy och jag på Vasaloppet, jag har sagt att jag ska göra en svensk klassiker när jag blir mindre och börjat träna. Nu vill jag verkligen gör en GBP och helst NU!
Jag har läst två böcker om överviktsoperationer som jag kan rekomendera:
"En tunn bok om att vara tjock" av Kråke Lithander
samt
"Operation : nytt liv" av Hanne Kjöller

Nu ska jag ta mig lite att äta, en macka och ett apelsin, sen ska jag och en kollega flytta datorerna så cirkeln kan komma igång när den ska.

Ha en underbar fortsättning på dagen!
//Åsa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar