Min viktresa!

fredag 5 mars 2010

Ledig fredag!

Eftersom jag har så många timmar plus i min flex så tänkte jag unna mig att vara ledig idag.... och inte ångrar mig det minsta.
Sitter just nu på Tradera och kikar lite samtidigt som jag dricker kaffe och lyssnar på musik, sämre fredag kan man ju ha.

Veckan har varit bra, igår fick vi 10 nya datorer till jobbet och de är stora och fina men tyvärr inte med de släktforskningsprogram i som vi beställt....så nu blir det lite improvisation till min cirkel på måndag, nåväl det ska väl gå bra.

Helgen ska tillbringas hemma med mys och släktforskning har jag tänkt, får väl se om Teddy har andra planer.
Vet inte varför men jag känner mig extra kär idag, kan det vara vårkänslor på G?

Nu ska jag återgå till mina sysslor, blir väl lite släktforskning snart skulle jag tro.

Må gott och var rädda om Er!
//Åsa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar