Min viktresa!

tisdag 16 mars 2010

Tiden går!

Ja, nu har det gått 1 vecka igen, tycker jag är urkass på att blogga...

Har i allafall, jobbat mycket, förra veckan jobbade jag 6 dagar och igår kväll hade jag ju min släktforskningscirkel och idag har jag varit ledare för datakurs för kvinnor 60+ och nu jobbar jag kvällspasset i lånedisken.

Jag längtar tills på fredag när jag är ledig...
Fick även mail från chefen att det är dags att ansöka om sommarsemester.... känns lite väl avlägset men det går väl fort dit också.
Vet inte riktigt när jag vill ha semester eftersom vi inte vet vart Teddy är då, han får ju inte vara kvar längre där han är nu och sista april verkar vara hans sista dag på AME, sen vet han inte vad han ska göra... Trist men bara att gilla läget..

Jag kan rekommendera en sida för de som är intresserade av Gastric Bypass och allt som rör det.
http://www.viktop.se
Min nya bibel.... Älskar den sidan!

Nu ska jag återgå till jobbet och vara en duktig anställd...

Kram på Er!
//Åsa

1 kommentar:

  1. Ja man kan undra om man vet hur man vill ha semester redan. På jobbet är allt redan klart. jag går vecka 30-33. Hela Augusti. Avlägset ja. Men något som känns ännu mer avlägset är att vi den 16 April ska ställa upp husvagnen.. Undra jag om snön har försvunnit tills dess.. Ha det bra. Kram!!

    SvaraRadera