Min viktresa!

söndag 28 februari 2010

Slutet är nära...

Jaha, nu är OS snart färdigspelat, kollar just nu på hockeyfinalen.

Helgen har varit lugn, igår var Teddy, jag och mamma på City Gross och storhandlade och idag har vi bara tagit det lugnt, varit ute och gått lite.

Jag har fortfarande ont i kroppen och är trött, till råge på det så har jag fått vrålont i nacken...men men det är bara att ta nya tag.

Vi såg på Big Medicine igår på TV, dom visade bilder från GBP-operationer och hugaligen vad det ser läskigt ut....fast plastikoperationerna ser värre ut...men jag har ändå bestämt mig för att göra en GBP.

Idag har jag färgat håret, här kommer före och efter bilder:
Lite mörkare, är rätt nöjd, får se imorgon när jag har gjort frillan iordning.
Idag har jag även lagt ut lite auktioner på Tradera.
Imorgon blir det släktforskningscirkel och hemgång från biblioteket strax efter kl 21... Lång dag med andra ord.
Efter hockeyn ska jag lägga mig på spikmattan och se om det kan hjälpa nacken lite.
Ha det gott så skriver jag snart igen!
//Åsa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar