Min viktresa!

söndag 13 oktober 2013

Swisch!

så har det gått ännu en vecka!
Måndag:
Åkte gubben till jobborten och jag gjorde inte så mycket.
Tisdag:
Jobbade kväll och tog det lugnt efteråt.
Onsdag:
Möte/utbildning i Linköping. När jag satt på mötet fick jag synbortfall och migrän med aura. Fruktansvärt när allt snurrar. Jag tog mig iallafall hem och la mig, slapp den värsta migränen men var tung i huvudet och hade yrsel hela dagen, yrseln är mindre nu men inte helt ok. Min envisa förkylning är ju också en anledning till den.
Torsdag:
Jobbade och tog det lugnt hela eftermiddagen, gick knappt ur sängen utan sov och läste omvartannat. Orkade dock se mitt favoritprogram "Hela Sverige bakar".
Fredag:
Jobbade och mådde lite bättre så jag bakade valnöt- och solrosbröd när jag kom hem och gjorde några matlådor. Gick en sväng på stan också. Var trött och vilade mycket.
Lördag:
Jobbade och när jag kom hem färgade jag håret, diskade och såg på filmen "Anna Karenina", bra handling med rörig film. Hoppade av bussen på andra sidan stan och gick över den nya Motalabron hem, det blev nästan 3 km.
Söndag:
Frukostfika med andra Gastric Bypass tjejer från Motala på stan, satt och babblade nästan 2,5 timma, promenix både dit och hem, diskade lite och nu lite surf innan jag ska lägga mig och läsa lite. Har även bäddat rent i sängarna.

Förkylningen är bättre och jag känner nu både lukt och smak. Imorgon kommer äntligen sambon hem så jag har någon att pussa lite på. Jobb 8:15-12:30 är det också då och tvättstuga..

En dagens någon gång i veckan.
Nya vägen mellan Motala och Skänninge, kortet taget från tåget.

Lugn lördagsmorgon på väg till jobbet. Blir lika glad varje gång att jag arbetar i ett så otroligt fint hus.
Innan hårfärgning.
 Kladd, kladd.

Efter färgning, blev lite för lila tycker jag men men..
Jag är glad ändå!




















Mat och film i sängen!


















Ha det gott!
Kram
//Åsa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar