Min viktresa!

måndag 6 maj 2013

900 dagar..

har det gått sen jag låg på operationsbordet och gjorde min fetmaoperation.
Jag ångrar inte en sekund över mitt beslut trots allt som hänt sen dess.
I morse vägde jag 70,2 kg vilket betyder en viktminskning på totalt 75,8 kg sen min maxvikt (som jag vet).
Jag är fortfarande överviktig men det struntar jag i för jag mår så otroligt bra!
Snart närmar sig 2,5 års dagen så då kommer mer vikt- och måttinformation.
Nu lite bilder på gamla och nya Åsa, fast innerst inne är jag samma människa oavsett vad folk tror sig veta (ja jag är bitter idag men jag blir så förbannad över att jag så ofta måste försvara både min operation och även andra beslut).






























Tjo o hopp, nu är det mat sen tvättstugan och efter det hockey!
Puss alla som läser detta!
//Åsa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar