Min viktresa!

söndag 21 april 2013

Chokladmousse 70%

Nu har jag och Jan testat Kockens Chokladmousse 70% som jag fick möjligheten att göra via Smartson.
Den var god, krämig och med mycket chokladsmak, dock kändes pulverkonsistensen rätt tydligt men både Jan och jag rekommenderar den. Kostar inte så mycket och är smidigt att tillreda. Tänk på att den är VÄLDIGT mättande så en påse räcker till fler än två. Jag åt halva min till kvällen och tog resten till frukost idag ;).




















Så, nu ska jag släktforska lite innan det är dags för en liten träff med homeparty hos min "svägerska" Annika (vet att hon inte är min svägerska längre men jag gillar henne för att hon har under hela tiden sen min och Teddys separation inte tagit avstånd från mig).

Ha en skön söndag!
Kram
//Åsa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar