Min viktresa!

tisdag 17 juli 2012

20 månader!

Kom just på att det är 20 månader sen jag gjorde min Gastric Bypass.
Jag har inte vägt mig på flera månader men gissar att jag är rätt jämn nu, dvs en total viktminskning på 75-76 kg sen min maxvikt. Känns ju skönt att väga mindre än själva viktminskningen i allafall.
Här är en nytagen (idag) bild på mig.













Min förkylning hänger i, idag har jag inte ont i halsen men är så snorig så jag inte kan andas med näsan utan sitter här som en ilandfluten fisk..
Vi tog ändå en liten biltur till Övralid.
 (Verner von Heidenstams sista hem)












Där åt vi lunch, jag åt skaldjurspaj och Jan åt kasslersallad med pasta.













Efter det gick vi och strosade lite i Övralid














innan vi åkte till Medevi Brunn och drack kaffe (Jan åt glass).

Nu har vi vilat lite, ikväll får vi se om vi hitt på nått eller om vi bara tar det lugnt.

Var rädda om Er!
Kram
//Åsa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar