Min viktresa!

söndag 15 april 2012

Sommarhuset och lite annat!

Igår jobbade jag min sista lördag på 21 veckor... Skönt.. Vi har inte öppet lördagar under juni, juli och augusti så nu jobbar jag lördag nästa gång den åttonde september. Lite lagom känner jag.

Nu har min raring precis åkt hem till sin arbetslägenhet men redan på torsdag ska jag ner och hälsa på <3.

Efter jobbet igår åkte jag buss till huset som vi har hyrt (nu - hösten), det är supermysigt och det känns så rätt att vara där tillsammans med Jan. Det jag inte vet än är hur det känns att pendla till jobbet (3,5 mil enkel). Så här ser det ut i allafall:

















Jag har planterat lite blommor där nu och det ska bli spännande att se om det kommer upp nått, pionvallmo testade jag idag.

Som ni säkert sett har Jan och jag förlovat oss och hans söta brorsdotter Nellie var snäll och tog förlovningsbilder på oss vid Torpa Stenhus.












Idag blev det lax till middag:









Nu har jag diskat lite, plockat undan rena kläder, tvättat... ska slöa ett tag med att lyssna på hockey och nätshoppa lite!

Ha en bra vecka så hörs vi och glöm inte UTMANINGEN om du vill vara med!

Kram
//Åsa

1 kommentar: