Min viktresa!

fredag 13 april 2012

Mattips!

Fläskkarré i ugn med morötter, gul lök och palsternacka, serverad med kokt potatis och sås gjord på skyn.

Kycklingfilé med Keldas Karibisk soppa, bambuskott, ananas och minimajs plus lite grädde, serverad med kokt potatis. (SUPERGOTT)
Solrosfrallor! (UNDERBARA)








Det var lite av de senaste måltiderna jag har ätit, tidigare tyckte jag inte att det var så roligt att laga mat men nu är det riktigt kul!

Efter jobbet idag var Jan o jag hos mormor för att lämna lördagens Corren som jag var med i så vi passade på att fika där och prata släktforskning!

Nu en dusch, sen kaffe och sängen. Sista lördagen imorgon att jobba på 21 veckor, så det ska jag nog stå ut med :-).

Efter jobbet imorgon ska jag till "sommarstugan" (ev mitt framtida boende tillsammans med Jan) och fixa lite!

Ha en bra helg och var rädd om Er!
Kram
//Åsa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar