Min viktresa!

torsdag 9 februari 2012

Tiden går och läker alla sår?

Ja nu är det längesen jag skrev här igen...
Vad har hänt då?

* Jag har haft medarbetarsamtal med nya chefen (gick kanonbra)
* Jag har varit hos Mattias i Norrköping och lämnat släktforskningsuppgifter. Vi hade det jättetrevligt och dagen susade iväg.
* Jag har firat mormor som fyllde 88 år i slutet av januari.
* Jag har firat att jag haft körkort 19 år (samma dag som mormor fyllde).
* Jag har presenterat min pojkvän för mamma och hennes sambo.
* Jag har förlorat min morbror.
* Jag har träffat Jans syssling och kommit in i hans släkt lite.
* Jag har varit på krogen x2, dels med flickorna och dels med jobbet, se bilder nedan.
* Jag har haft sötnosarna Ullis och Annica på fika hemma.
* Jag har idag varit på avskedsstund i kapellet här i Vadstena för min morbror.

Livet har varit upp och ner men nu MÅSTE det vända!

På torsdag funderar jag på att ge mig iväg till Ullared om väglaget är bra och att jag får låna bil :)

Just nu är jag bara så ledsen för morbror Jan och Maud.. Förkyld till råga på allt också!

Nu lunch!

Var rädda om er och ta tillvara tiden tillsammans!
Kramar
//Åsa

Gott recept från COOPs reklamblad!

Bilder från restaurang Vadstena Valven när vi avtackade förra chefen Lena!


Min barnportion med ryggbiff!

Efterrätten med 3 sorters choklad o lite vaniljglass!

Och så här såg jag ut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar