Min viktresa!

torsdag 19 januari 2012

14 månader!

I tisdags var det 14 månader sen jag gjorde min magsäcksoperation och så här är mitt resultat för den senaste månaden:

Vikt: - 4,2 kg (totalt 74,7 kg = 92,6 % av min övervikt)

Mått:
Vad: - 10,5 cm (totalt)
Lår: - 28,5 cm (totalt)
Höft: - 38 cm (totalt)
Midja: - 45 cm (totalt)
Byst: - 36,5 cm (totalt)
Gäddhäng: - 10 cm (totalt)

Sammanlagt har jag minskat 168,5 cm runt kroppen!

Så är min status just nu och jag trivs otroligt med livet! <3

Var rädda om Er och kör med dubbdäck!

Kram
//Åsa

1 kommentar:

  1. Jag blir så imponerad av dig..nästan 75 kg...inte klokt så duktig du varit/är !!
    Jag vet ju hur mycket piggare,nöjd och friskare jag känner mig efter mina kg,du måste ju känna dig otroligt härlig:)
    Kämpa vidare,kramizar

    SvaraRadera