Min viktresa!

måndag 13 februari 2012

Leker lite!



Sitter och leker lite i Paint med gamla och nya bilder, gjorde ett då- och nu foto.
Jag har inget äldre än det vänstra inscannat i datorn så det får representera mitt gamla jag. det vänstra är det nyaste och taget förra fredagen den 3 februari.

För första gången på många månader känner jag ett lugn och en ny trygghet i min nya kropp, sakta men säkert börjar jag landa i allt som hänt det senaste året och jag accepterar min kroppsliga förändring mer och mer för varje dag som går!

Kram
//Åsa
Frisyren är dock densamma ser jag..

2 kommentarer:

  1. Onekligen stor skillnad :). Skönt att du börjar hitta "hem" i allt nu, det är inte lätt för hjärnan att få ihop allt ibland.

    SvaraRadera
  2. wow säger jag..tappar andan så duktig du är...Jag är så glad för din skull:)
    Stort grattis och sträck på dig i massor,och var stolt
    kramen

    SvaraRadera