Min viktresa!

onsdag 21 september 2011

Sugen!


Vi åkte och handlade efter jobbet idag, skulle "bara" ha mjölk och smör.. Givetvis följde det med lite andra saker också, dock inget onyttigt! Jag har varit så sötsugen den senaste tiden och givetvis så har Teddy öppnat sin stora vinst han vann på Husbyfjölsmarken (en stor Aladdinask) och så har vi givetvis kakor på jobbet nu.
Jag är ju med i en Facebookgrupp som heter "Sockerfri månad" och eftersom jag är väldigt envis så avstår jag sötsaker nu (äter dock banan o annan frukt) så när vi var och handlade idag köpte jag några nävar rostade cashewnötter.
Det var gott just när jag åt dom men nu sitter jag här med svullen och stinn mage som ömmar lite.... Att JAG inte lär mig att jag har "ny" mage nu och inte kan tugga i mig som förr..
Nåväl, dricker lite kaffe nu och hoppas magen stillar sig snart!

Får väl roa mig med att titta på kläder så länge... och spela Wordfeud!

Hej hopp pillesnopp!
//Åsa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar