Min viktresa!

måndag 5 september 2011

Lite skillnad kanske?



Har roat mig lite med klipp-klistra... Här är i alla fall en liten jämförelse på då och nu. Bröllopsbilden är tagen augusti 2003 och den nya till höger är tagen augusti 2011.
Nästan 60 kg har försvunnit...

Jag har även framkallat en hel del foton på mig som jag ska göra ett collage med när jag stannat i viktminskningen. Tyvärr behövs det sådana här före och efter bilder för att min hjärna ska fatta att jag gått ner i vikt och hur stor skillnaden är!

Nu blir det en dusch sen väntar sängen!

Kram
//Åsa

1 kommentar:

  1. STOR skillnad, fina du! Man känner nästan inte igen dig! ♥

    Jag vet inte vad det är, men alltid när jag tittar på ditt ansikte så känner jag mig "hemma". Du har ett väldigt varmt utseende.

    Det kan ju ha lite att göra med att du var den mest stöttande på forumet förut, när jag mådde så dåligt och skrev om mina föräldrar. Din blick känns trygg, på nåt sätt :-) Och det tackar jag för. ♥ Du är så fin, rakt igenom!

    SvaraRadera