Min viktresa!

måndag 5 september 2011

Helgens shopping!

Dessa byxor följde med mig hem i fredags från Kappahl. 100 kr i rabatt gjorde att de bara kostade 199 kr och dessutom är de i stl 44 från "vanlig" avdelning.. Känns inte alls dumt vill jag lova.

Helgen har varit ganska bra, jag har varit i Mjölby och spelat lite bingo men det blev inga stora vinster.

I lördags var Teddy och jag i Borensberg på Husbyfjölsmarken. Jag köpte 2 produkter från Oriflame bla en ny mascara.

Hela helgen har jag varit tung i huvudet med yrsel , det är lite bättre nu men inte 100% än. Jag fick massage i torsdags eftermiddag så det kan vara den som spökar lite fortfarande plus att jag inte ätit direkt perfekt heller i helgen.

Nu har jag precis gjort minipizzor och lite rotsaksmos, dock ska de inte ätas tillsammans.. Minipizzorna blir till lunch imorgon. Smidigt..

Nu ska jag återgå till Tradera och Facebook!

Ha det gott!

Kram//Åsa

2 kommentarer:

  1. Var med och tävla om veckans blogg på min blogg! För chansen att öka antalet läsare eller bara synas. Tävlingen kommer upp i veckan men du kan redan nu skriva jag vill vara med i veckas blogg i vilket inlägg du vill. Take care!

    SvaraRadera
  2. Hej. så snygga byxor. De ser så där "ingådda" ut redan. Snyggt till hösten. Och vanliga storlek grattis.
    Rotskasmos låter toppen gott. Pizza de klarar jag inte av om du inte har något turbo recept o dela med dig av.

    Kram Mia

    SvaraRadera