Min viktresa!

tisdag 20 september 2011

Dagens långlunch!


Idag hade jag ingen lust att gå hem eftersom mina mattider inte funkade så bra. Antingen skulle jag stressa hem direkt efter passet och äta eller så skulle jag äta på jobbet och sen gå hem, för att 1 timme senare gå tillbaka till jobbet..Så jag åt på jobbet i lugn och ro sen tog jag en promenad i blåsten runt stan.

Så nu Rivstart känner jag mig på G igen!

Runkeeper låste sig några gånger så all väg blev inte registrerad men jag fyllde i min gåväg själv så ni ser hela min runda. Gick ca 35 minuter totalt skulle jag tro. Fick mig en kulturdos av både Vadstena Slott, Vadstena kloster och Vadstena klosterkyrka med några titt på gravvårdar.
Köpte med mig en caffe latte på Gamla Kondis som jag nu ska avnjuta innan det är dags att jobba i disken med Ruzica igen! Ska kika lite i kokböcker också eftersom jag gärna vill ha tips på nya maträtter!

Hej o hå, farbror blå!
//Åsa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar