Min viktresa!

lördag 17 september 2011

10 månader idag!

Så här glad är jag när jag firar 10 månader som opererad!




Måtten sen förra månaden:
Vikt: - 2,8 kg ( totalt sen maxvikten -64,7 kg varav -45,7 kg sen operationen)
Vad: - 0,5 cm (totalt -8,5 cm)
Lår: +-0cm (totalt -23 cm)
Höft: - 3 cm (totalt -32 cm)
Midja: - 2 cm (totalt -39 cm)
Byst: + 1 cm (totalt -31 cm)
Arm: + 0,5 cm (totalt -9,5 cm)

Jag har minskat totalt 143 cm...snart 1,5 meter...Otroligt!
Höften - 32 cm
Midjan - 39 cm
Bysten - 31 cm

Säger även GRATTIS till min make som idag haft körkort 10 månader..

Jag har jobbat idag och efter jobbet var vi hos min syster och firade henne och hennes man eftersom de båda fyllt nyligen.

Nu ska jag bara ta det lugnt, känner mig lite uppkörd i magen men jag har ju druckit fem koppar kaffe idag så det kanske inte är så konstigt..

Ha en bra lördag!
Kram
//Åsa

6 kommentarer:

  1. Vad fin du är!! Det sprudlar om dig =)
    Bra kämpat med kg och cm!!
    Mår du bra??

    SvaraRadera
  2. Grattis jag kan nästan känna känslan du har..Mys..Så har du en skit snygg tunika på dig..Köpt??

    Kramar om o fortsatt lycka till/Mia

    SvaraRadera
  3. Jenny: Tack så mycket, jag mår bara bra, igår hade jag dock en dag när jag vrål ångrade mig, hade både ont i magen och mensvärk och då var allt bara skit men det blir ju nån sån dag ibland. Överlag mår jag bara bra och trivs med livet. Själv då efter allt som hänt? Kram

    Mia: Tack, vad rar du är! Tunikan har jag köpt begagnad på Tradera, märket är Zara Woman, vilken årgång har jag ingen aning om. Stor Kram!

    SvaraRadera
  4. Superbra jobbat snygging!

    Mvh, Pernilla be

    SvaraRadera
  5. Du är så snygg,man ser energi bara sprutar om dig:)
    Vilken skillnad i både kilon och mått..Wow !!
    Du har gjort/gör en super resa..Du ska vara stolt över dig:)
    Och grattis till mannen!!
    Jag handlar också massor på tradera,det är sååå roligt!
    Ha en skön söndag
    kramen

    SvaraRadera