Min viktresa!

onsdag 3 augusti 2011

Spontan fika i Gränna med min underbara familj!

Idag ringde min syster och frågade om Teddy och jag ville följa med till Grännabergets kaffestuga tillsammans med dom och även mamma och Janne. Givetvis ville vi det!
Vi åt deras goda räkmacka (jag fick 1/2 och var jättenöjd).
Janne, Chatrine, Mamma, Kenneth och Teddy
Syster och mamma (finaste som finns)
Utsikten är det inget fel på heller!


Det finns även en fin torpstuga bredvid fiket.





När vi kom hem igen så gick vi ner till stan och kikade på Nostalgikvällen med många fina bilar, vi passade på att äta lite glass också.
Teddy och Kenneth

och så här har jag sett ut idag!


Imorgon blir det en tur till Skänninge Marken där vi ska passa på att fika hos Teddy morbror och moster.

Nu ska jag äta lite och sen hoppe i säng!

Må väl!
Kram
//Åsa

2 kommentarer:

  1. Ser ut som ni haft en underbar dag i solen. Jätte fina bilder:)
    Räkor,,mums
    Ha en bra morgondag !!
    kramiz

    SvaraRadera
  2. Åh, vad fin kjol! :-)
    Ni såg ut att ha haft en jättemysig dag!
    Kram på dig!

    SvaraRadera