Min viktresa!

tisdag 9 augusti 2011

Smäll på käften....

har jag fått idag, närmare bestämt av mammas bil!
Dörren blåste igen och jag fick hörnet precis under käkbenet så det blev en bula och rött.. Känns inte så mycket just nu men det gjorde förbaskat ont när det hände.
Jag och mamma var till Motala en sväng på eftermiddagen och på förmiddagen var jag ensam till Mjölby.
Var sugen på att titta lite i second hand butiken Hjärta till Hjärta och där gjorde jag lite fynd, köpte en ugnsfast form, en bok och denna byxkjol.

När jag kom hem väntade ett paket med denna skjortklänning som jag ropat in på Tradera.

och här är mina nya svarta byxor som jag köpte i torsdags i Skänninge, det är linnebyxor med mudd längst ner men det syns inte på bilden.

Min motionsrunda idag gick runt Fylla och såg ut så här:

och när jag kom hem hade Teddy gjort mat och det blev rallarfärs som är nötfärs, bacon, vita bönor, paprika, creme fraiche och heta kryddor.

Nu ska jag dricka lite kaffe och bara ta det lugnt!

Tack mamma för en trevlig eftermiddag!
Kram
//Åsa

1 kommentar:

  1. Hej, och tack för inlägget i min blogg. Njae, det är främst psykologen jag tar hjälp av. Har lixom ingen annan jag kan "öppna mig för" som det är nu. Tyvärr..
    Hoppas du har det bra på din semester, ser fram emot min semester i september.

    SvaraRadera