Min viktresa!

torsdag 25 augusti 2011

Rivstart dag 4 och shopping

Dagens motion har blivit 4,65 km totalt
Efter jobbet gick jag till Meddo och solade sen gick jag till OKQ8 och hämtade ut två stycken paket med kläder. Jag är nöjd med att och ska inte returnera nått! Skönt!
Det här kommer från H&M


och det här från Ellos





Idag har jag verkligen fuskat med sötsaker men tror det är tillåtet när man har födelsedag...
Åt en halv bulle i morse på jobbet och nu har jag tagit 2 kanelsnäckor, kanske tar en till senare.

Nu ska jag fortsätta med att inte göra nått ;) Teddy sa just att han vill åka till Tallinn så nu ska jag kika på resor dit, vi har varit i Riga och där var det superfint och Tallinn ska visst vara liknande, smidigt med flyg från Skavsta.. Min syster och hennes familj sitter i luften just nu på väg till Side, Turkiet och jag vet fler som är på väg till värmen den närmaste tiden.. Jag blir såå avis ju..

Tidig sänggång tror jag det blir, är lite trött och seg.

Må gott!
Kram
//Åsa

2 kommentarer:

  1. Vilken fin jacka du har hittat. Hur var den i tyget? Tjock? Tunn?

    SvaraRadera
  2. Åhh vad kul med shopping. Kul att allt passade.

    SvaraRadera