Min viktresa!

söndag 28 augusti 2011

Helgen som gått!

Ja intensivt har det varit sen sist jag bloggade. Så intensivt att Rivstart 2011 har kommit i andra hand. Jag har inte motionerat mer än gått till jobbet i fredags samt allt gående igår i Norrköping.

I fredags efter jobbet fikade jag med gullnosarna Ulrica och Annica. Det blev en grillad baguette med ost, skinka, ananas och tomat, supergod!
På kvällen när Teddy kommit hem från jobbet åkte vi och storhandlade på City Gross i Mantorp så nu har vi mat för några veckor framöver.

Igår, lördag, var Teddy, jag och Lena Söderström på Släktforskardagarna i Norrköping.
En av de lokalerna som Släktforskardagarna hölls i.

Jag blev uppraggad av en snygg karl som visade sig vara min brylling.. Vi har haft lite sporadisk kontakt några år men jag hade inte en aning om hur han såg ut.. Superkul att träffas i verkligheten. Jag hoppas vi kommer ha kontakt framöver och dela forskarresultat med varann.
Här är min outfit för lördagen.
Söndagen har varit lugn med friidrottstittande och tyvärr lite för mycket kaffe...men gott är det.
Dagens myspys-outfit.

Nu blir det lite facebookande och eventuellt lite släktforskning.
En nackdel med GBP är att jag tror jag får en hjärtinfarkt varje gång jag sitter ner... Antagligen trycker BH:n på mitt nyupptäckta bröstben för det gör ont när jag trycker precis bredvid tuttan.. ;)

Må väl!
Kram
//Åsa

1 kommentar:

  1. Aja baja - har Rivstarten kommit i andra hand :-) haha, skämt åsido. Det där med släktforskning skulle jag vilja prata mer med dig om. Jag är intresserad och skulle vilja börja. Kram och pepp

    SvaraRadera