Min viktresa!

lördag 20 augusti 2011

Försenade nio månaders resultat!



Ja så var det nio månader sen jag gjorde min Gastric Bypass... Tiden har susat iväg och jag har "peppar, peppar" klarat mig från komplikationer.

Här kommer månadens reslutat:
Vikt: - 3,7 kg
Vad: - 1 cm
Lår: - 6 cm
Höft: - 2 cm
Midja: +-0 cm
Byst: -7 cm
Gäddhäng: -1,5 cm

Totalt har jag minskat 139 cm runt om hela kroppen sen operationen, jag har gått ner 43,2 kg sen operationen och totalt sen min maxvikt har jag minskat 62,2 kg.
Kan jag vara annat än supernöjd?

Senare i eftermiddag ska jag på en GBP-träff och det ska bli superkul att träffas igen.

Ha det bra!
Kram
//Åsa

3 kommentarer:

  1. Roligt att vilken skillnad på bilderna. Du har varit så duktig. Jag önskar att jag vågade ta bilder så naket innan men då vägrade jag och tänkte att det fick räcka med bilder med kläder på,men nu ångrar jag mig..dax nu....
    Man ser ju verkligen en stor skillnad och jag hade ju kunna sparat dem bara för mig själv...men men
    Jag hoppas verkligen du en skön dag på träffen. Roligt att träffa andra som gjort denna operation,skulle jag också vilja:)
    Kramen

    SvaraRadera
  2. Vilken förändring!! Vad fin du är, bra kämpat!! Otroligt stor förändring!!

    SvaraRadera
  3. Åh vilken OTROLIGT stor skillnad!Du ser verkligen ut som en helt ny människa.
    Sååå bra kämpat!
    Kram Vickan

    SvaraRadera