Min viktresa!

torsdag 28 juli 2011

Mekonomen och bilar.....

När man går in hos ett företag och vill ha rätt bildel och personalen söker via registreringsnumret, då förväntar man sig att de tar hem rätt del...men icke sa nicke.
Vi har varit i Motala 8 dagar av 10 för att köpa eller byta reservdel till bilen och jag börjar bli JÄVLIGT trött på det. Vi fick t.o.m sätta dit en gammal del idag bara för att det ska gå ihop.
Senaste dagen att ombesikta imorgon, så håll tummarna kära vänner!
Fast Biltema är inte bättre dom, där sa dom att en av delarna har utgått och inte finns NÅGONSTANS att få tag i... Den delen köpte vi på Volvo!
Söta Christer som hjälper oss att fixa bilen.
Min semesteroutfit idag i garaget!

Igår kväll var vi och kollade på bilar och MC på Nostalgikväll i Vadstena som är varje onsdag under sommaren kl 19-21.



Vi hade kaffe med oss och fikade lite i bilen!

Lite mat jag ätit den senaste tiden:
Isterbandslåda
Biff med rösti, creme fraichesås och gurka.

Nu dricker jag kaffe och ska koppla av med att slötitta på nätet!

Kram
//Åsa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar