Min viktresa!

fredag 29 juli 2011

Grattis älskade MAMMA!

Grattis säger jag idag till min älskade mamma som fyller år!
Teddy och jag var där och grattade henne och fick mycket gott fika.
Mormor, mamma och Janne
Teddy och mormor
Andreas
Texas!

Även idag har vi varit till Biltema (tom 2 ggr), bilen är äntligen färdig, ombesiktad och godkänd.
Så nu rullar den (förhoppningsvis) 1 år till.

Här är dagens klädsel (på mammas kalas).


Dagens lunch som var:
Blomkålsmos, kycklingkorv, stekta färska champinjoner och 1 tomat från trädgården.

Nu blir det bara att ta det lugnt och slöa, ska planera inför bilsemestern och dricka lite kaffe. Andreas har bestämt att vi ska åka utomlands tillsammans igen så jag ska kika runt lite efter resor men det blir troligast en tur till Gran Canaria i januari eller februari! Eller har Ni läsare något tips för en veckas charter i vinter?

Kram alla läsare!
//Åsa

1 kommentar:

  1. Grattis i efterskott Åsas Mamma!

    Fin du är på bilden. Det är inget kvar av dig snart

    SvaraRadera