Min viktresa!

söndag 3 juli 2011

Lördagen och söndagen i bilder!

Gårdagen spenderades i Stockholm (det var tredje gången på 7 dagar som jag var i Stockholm så nu kommer det dröja ett tag vill jag lova)
Det var en bra resa även om det var stressigt och jag hann inte leta så mycket efter kläder, hittade dock lite (bilder kommer i veckan).
Lena och Teddy fikar i Gamla Stan.
Vi tittade till Olof Palmes grav på
Adolf Fredriks kyrkogård

På vägen hem var jag så kaffesugen så jag köpte iskaffe
på Nyköpingsbro och fick dumpning givetvis...

Dagen idag började bra när jag upptäckte att min cykel blivit stulen inatt, det var låst med ett mastondontbygellås så troligtvis är det nån som plockat upp cykeln med släpa..

Senare idag var vi i Motala hos Annika, Teddys syster, på släktkalas, det var Teddys föräldrar, deras 4 barn med respektive, barnbarn och barnbarns barn.
Så himla trevligt var det!


Så här såg jag ut idag!
Vad gillar ni Teddys snygga solbränna?

Jag har kommit på att jag är svag för nagellack (köpte 2 nya senast igår) och här är min lilla men fina samling.

Nu blir det kvällsmat och sen bums i säng, har 14 arbetsdagar kvar och det är skönt!

Ta det lugnt på vägarna i semestertider!
Kram
//Åsa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar