Min viktresa!

fredag 1 juli 2011

Fredag, knäppen och healing!

Bilden är tagen ur vår nya sommarbild på biblioteksbloggen.
Idag jobbade jag till halv två sen gick jag på healing, det var skönt. Jag har även lärt mig hur jag ska göra för att själv bli medial, nästa vecka blir nästa träff.

Nu har jag precis ätit nötbiff med färskpotatis, gräddsås och lingon. Det blir tidig sänggång eftersom vi ska upp kl 5 imorgon och åka till Stockholm.

Här i Vadstena är det sommarknäppen i helgen med massa knallar, erbjudanden och tivoli, lite synd att vi inte är hemma men knäppen blir ju nästa år igen!

På söndag är det släktträff i Motala med Teddys familj, det ska bli så himla kul!

Kram
//Åsa

2 kommentarer:

  1. Så där ja, nu har jag testat kryddan. Här är mina åsikter:
    * Stekpåsen var väldigt svår att öppna, den var verkligen väl tejpad.
    * Det var knepigt att lägga bitarna så att de inte nuddade varandra, där lyckades jag inte. Detta för att jag skar bitarna mindre än man skulle, och det blev många bitar.
    * Det var svårt att fästa stängmojen, den biten man skulle hålla i hade kunnat vara längre.
    * Annars var det lätt att tillreda, bara lägga i kycklingen och kryddorna i påsen och skaka.
    * Smaken? God, men inte så där jättegod. Kryddningen var så ojämnt fördelad att vissa bitar var jättekryddiga och andra knappt alls.

    Jag har köpt Lemon & herbs som jag är nyfiken på att prova, men missade att notera att man skulle ha grönsaker till den. Det hade jag inga så det fick vänta.

    Kommer jag att köpa Barbeque igen? Vet inte ärligt sagt... kanske, kanske inte.

    Tack för att jag fick prova! Kram

    SvaraRadera
  2. Sv; Hej Åsa!
    Jag kommer absolut att fortsätta blogga, men det kommer nog trilla in lite färre inlägg en tid framöver.

    Och grattis, gud vad duktig du är. 60kg är inte dåligt! :D :D

    Hoppas att du får en trevlig helg! Kram

    SvaraRadera