Min viktresa!

söndag 24 juli 2011

Fjårtiskalas och vuxenfest!

Igår var Teddy och jag i Motala och firade Izabell som fyllde 14 år.
Tyvärr tog jag bara 1 enda bild och det var på maten, åt pepparrotslasagne som var så otroligt j*vla gott. Recept finns om någon vill ha.


När "gamlingarna" åkt hem blev det vuxenfest med allt vad det innebar, jag var dock nykter och körde. Vi satt på deras stora altan från kl 14 - 01 och med hjälp av parasoll och pressening slapp vi bli blöta när det kom några regnskurar.

Vi var hemma runt halv 2 inatt och sov länge idag.

Nu är det dags för mellis, ska testa kesella med rabarbersmak och hoppas magen klarar av det trots rätt hög sockerhalt.

Längtar tills onsdag då vi troligtvis åker på semester!

Btw så firar Teddy och jag 2 år i vårt lilla radhus idag,


Nu mellis och sen lite gott kaffe!

Regniga men glada semesterkramar
//Åsa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar