Min viktresa!

måndag 23 augusti 2010

Yllemys idag!

Idag firar jag och Teddy yllebröllop, dvs 7 årig bröllopsdag.. Tänka sig att det gått så otroligt fort.
Jag har arbetat som vanligt, slutade kl 13 och blev mött av Teddy som ville köra lite bil. Vi åkte en sväng innan vi handlade lite och åkte hem.
Jag har bakat matbullar och snart ska vi ha tvättstugan.
Eventuellt ska vi åka förbi mamma och Janne för att se när de sätter upp markisen på huset.
"Mamma om du läser detta innan vi kommer så påminn mig om att vi ska låna din resväska".
Imorgon blir det lång dag, jag ska först till psykologen kl 8:15 och sen arbete hela dagen och så slutar jag 19:15, har långlunch och hoppas maten är klar när jag kommer hem då!

Nu ska jag plocka ihop det sista innan det är dags för att tvätta.
Kram till er alla!
//Åsa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar