Min viktresa!

söndag 30 maj 2010

Söndag och Mors Dag!

Gårdagens grillning gick bra efter ett tag, vi snålade med tändvätska men nu vet vi bättre hur vi ska göra.

Idag sov vi länge, Teddy har haft ont i ryggen i ett par dagar så han kan knappt gå. Sitta känns bättre.

På förmiddagen var vi på Hagebyhöga handelsträdgård och köpte lite uteblommor och mer jord. Vi passade även på att fika, kaffe och våffla (jag tog glass och hjortronsylt, Teddy valde glass och hallonsylt), tog bilderna med mobilen därför blev de inte så bra.


Här kommer bilder på det vi köpte efter att vi planterat dom.



Vi har fikat och bläddrat i tidningar hela dagen (jag i trädgårdstidningar och Teddy i biltidningar). Nu har jag kikat lite på släktforskningen, får se om jag forskar lite ikväll.
Snart ska vi tända grillen igen och grilla lite hamburgare.
Tack och hej så länge!
Kram
//Åsa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar