Min viktresa!

lördag 29 maj 2010

1-års firande

Idag firar jag och Teddy 1 år som tatuerade... Det var sista dagen i Bulgarien som vi tatuerade oss, troligtvis blir det fler när vi åker dit i september.
Annars är allt bra, jag har varit ledig 2 dagar nu. Igår var vi i Motala och handlade lite samt fikade hos Teddys föräldrar.
Idag har vi varit på Birgittafesten som är i Vadstena varje år för att hylla den Heliga Birgitta. Vi var på klostermuseét och på invigningen av Birger Jarl utställningen. Det är även Birger Jarl året nu (800 års jubelium). Han har ju mycket med Vadstena att göra.

Nu har det precis åskat lite och vi har varit hos mamma och Janne och fikat.
Senare ska vi grilla lite.

Sätter in lite bilder från idag.
Färgade håret igår som kanske syns... Intensiv röd...Läckert tycker jag.
Imorgon hoppas jag att det blir bra väder så vi kan åka till Hagebyhöga handelsträdgård och köpa lite till trädgården.
Må väl!
/Åsa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar