Min viktresa!

tisdag 30 mars 2010

Solen skiner!

Fasen vilket härligt väder.. Synd att man jobbar till kl 19:15 idag...Nåväl det blir väl fler soldagar snart hoppas jag.

Har inte gjort nått speciellt under min långledighet, sov länge och slöade mest. I lördags var mamma, Teddy och jag och handlade lite mat.


Igår var jag på möte med ABF, jag blev sammankallande i litterturrådet och mitt förslag om bokcirklar mottogs VÄLDIGT bra så det känns skönt samt att det troligtvis blir en cirkel i släktforskning redan om ett par veckor. Härligt! Bra med extrapengar till utlandsresan i september.


Nu har jag precis haft Internetundervisning för 1 person, sitter just nu med en kopp kaffe och bläddrar lite i läkartidningen för att se om det står nått om magsäckoperationer eller nått annat intressant.
Klockan 16 är det dags att jobba i lånedisken igen, jag har dubbla pass där på tisdagar, 10 -13 samt 16-19.

Skickar upp lite bilder på mitt arbetsrum, det överbelamrade skrivbordet, min kollegas välstädade skrivbord plus en liten egobild...




Ego


Må gott!!
//Åsa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar