Min viktresa!

torsdag 25 mars 2010

Långledig!

Ja, det känns ju inte helt otäckt att vara långledig, gick av 16:15 igår onsdag och börjar 12:45 på måndag. Har blivit beordrad att ta ut semester eftersom jag har för många timmar plus på flexen...
Skönt med egentid och att bara kunna va!

Jag suttit på Facebook och läst många inlägg i min nya bibel "viktop" för oss som ska eller är magsäcksopererade.

Jag mailade vårdlotsen i måndags och fick till svar
"Vi kommer att kalla dig framöver om ditt vårdval"
JAG VILL JU VETA NU!!!! (snacka om otålig)

I tisdags hade jag avslutning på min släktforskningscirkel, vi åt goda mackor och jag fick en bukett med tulipaner som tack för min ledarinsats. Alla var nöjda och ingen hade något negativt att säga alls, bara lite önskemål inför nästa cirkel!

Jag SMS:ade gubben idag att jag var sugen på semla och rostemacka, han hade inte köpt med sig nått på vägen hem från jobbet, först blev jag sur men sen tänkte jag att det var nog bra att inte gluffsa i sig onyttigt. Det kommer ändå att bli lite onyttigt imorgon när jag ska ut på After-Work med jobbet.... Några öl kommer det nog att slinka ner.. Ska bli kul att göra nått med arbetskollegorna!

Nu ska jag läsa vidare på viktop och dricka lite kaffe!

Må gott och ta hand om er!
Måtte LHC vinna matchen imorgon!!!!!!

//Åsa

1 kommentar:

  1. HEj! Såg din kommentar på min blogg. Jag ringde till vårdlotsen och de ringde tillbaka med besked om vart min remiss skickades, bara några timmar senare. Kanske ska du prova att ringa, du också? Väntan är ju så himla lång när man väl bestämt sig!
    JAg har kollat massor på viktop, men också på Viktdropp.se, som är en liknande sida.
    Lycka till med resan!
    /Linda
    P.S Jag har bott i Vadstena i flera omgångar, och trivdes jättebra!

    SvaraRadera