Min viktresa!

söndag 30 juni 2013

Meny vecka 27

Hoppas ni har en trevlig och bra söndag för det har jag!
Ojj ojj, jag har ju alldeles glömt bort att blogga idag men jag skyller på att jag haft mycket i huvudet samt både handlat mat och städat.
Här kommer i allafall matlistan för nästa vecka!


Måndag:  Ananas på köttfärsbädd med fullkornspasta och broccoli
               Tonfisksallad

Tisdag:     Panerad fläsksnitzel med bulgur och rårivna morötter 
               Spagetti och köttfärssås      

Onsdag:   Lax i ugn med färskpotatis
                Rester

Torsdag:   Rester
                Omelett med skinka och paprika

Fredag:     Het kycklingpaj med bacon och champinjoner
                 Nått på resecentrum i Mjölby eller Ulricehamn

Lördag:     Hemmagjord pizza
                 Omelett med nått gott

Söndag:    Fiskgryta med potatis
                 Varma mackor med något gott

Vad tror ni om detta?
Nu ska jag återgå till tvättstugan!
Fortsatt trevlig söndag.
Kram
//Åsa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar