Min viktresa!

fredag 28 juni 2013

Detta är jag! (eller min stil tydligen)

Jag kom nyss hem från en liten shoppingrunda på stan och när jag nu ser vad jag köpt blir jag lite förvånad över mina val.. Ärmlösa skjortor och färger.. I och för sig hade jag gärna färger även när jag var tjock men då fattade jag det nog inte.
Jag vann ju en stilanalys som jag tänkte passa på att göra på semestern, det ska bli superspännande!
Skickar upp bilder på några av de senaste bilderna på mig samt det jag köpte idag!



 Gårdagens outfit.
 Dagens outfit.



















Orange ärmlös skjorta från Gina Tricot (är mer bränd orange), stl 38
Turkos topp från Lindex (är ljusare och havsgrön), stl M
 Svart topp från B-young, stl XS
















 Köpte nr 309 men nu är jag ser de olika färgerna blir jag sugen på nr 300 också, får se om jag hittar den imorgon när mamma och jag ska till Linköping.












Nu ska jag färga håret, raka benen, lägga ansiktsmask och bara njuta av ensamheten och ledigheten. Grannen hade fest till 03:30 inatt så sömnen blev lite sisådär men fick veta att de flyttar den här helgen så förhoppningsvis blir det bättre.

Må väl och njut av livet!
Kram
///Åsa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar